Komplexní analýza a zpracování dokumentů

Z naskenovaného dokumentu zjistíme číslo smlouvy, přečteme evidenční čárový kód, v hlavičce smlouvy začerníme citlivé údaje dodavatele, odstraníme podpisy, …

Anonymizace

V dokumentech začerníme či odstraníme rodná čísla, bankovní spojení, podpisy a další citlivé údaje.

Detekce struktury

Dokumenty naskenované v kuse rozdělíme na jednotlivé části, které lze následně zpracovat samostatně.

Např. smlouvy lze rozdělit na průvodní dopis, samotnou smlouvu, dodatky, přílohy, …

Zpracování skenů

Naskenované dokumenty vybělíme, stránky správně natočíme, odstraníme černé okraje a šum, zahodíme prázdné stránky, …

Pokročilá analýza

Ověříme, že dokumenty obsahují podpisy všech smluvních stran, text smluv je čitelný, stránky jsou ve správném pořadí, …

Ruční zpracování

V případě starých a špatně naskenovaných dokumentů provedeme analýzu ručně.

U všech dokumentů tedy dokážeme detekovat a zanonymizovat požadované údaje.

Ruční kontrola

Všechny dokumenty ručně zkontrolujeme, abychom omezili výskyt chyb a nepřesností na minimum.

Extrakce dat

Z dokumentů dokážeme vyčíst libovolné údaje jako emaily, telefonní čísla nebo trvalá bydliště.

Ty Vám pak předáme ve formátu vhodném pro další zpracování.

Report o anomáliích

Připletla se mezi smlouvy omylem emailová konverzace? Nebo dokument nebyl naskenován až do konce? Nevadí, s výstupy předáme i report o chybách a anomáliích, které by Vás mohly zajímat.

Vybraná reference:

Česká průmysová zdravotní pojišťovna

Enterprise řešení

Poptáváte zpracování velkého množství dokumentů z interního informačního systému?
Je potřeba splnit nadstandardní bezpečnostní protokol?
Dokumenty musí být rychle odevzdány?

Identifikace dokumentů

Z dokumentů přečteme čárové kódy, čísla smluv a další evidenční údaje.

Ty pak můžeme rovnou nahrát do Vaší databáze nebo podle nich třeba pojmenovat výstupní soubory.

Dokumenty z informačních systémů

Máte dokumenty uloženy ve Vašem IS a nechcete se zabývat jejich extrakcí do potřebného formátu?

Data dokážeme přečíst z většiny databází a úložišť jako Oracle, MSSQL, PostgreSQL, GridFS, Amazon S3, … Zpracované dokumenty pak nahrajeme zpět do IS.

Individuální garance

Nechcete dokumenty kontrolovat ve vlastní režii? Nabízíme až 100% garance výtěžnosti a správnosti. A to i při velkém množství zpracovaných dokumentů.

Expresní zpracování

Změnila se legislativa a potřebujete rychle zveřejnit smlouvy? Máme vyvinuto vlastní řešení pro efektivní zpracování velkého množství dat.

Odstraněno

240.000+

citlivých údajů

Zpracováno

300.000+

stran

Zpracováno

350+ GB

naskenovaných dat

Informační systém na míru

Potřebujete hromadně zpracovat dokumenty v rámci firmy?
Náš interní IS pro zpracování dokumentů dokážeme přizpůsobit Vašim potřebám. Následně ho můžete provozovat na vlastních serverech nebo v cloudu.

Co například dokážeme?

Vlastní úkoly a sledování stavu

Dokumenty jednoduše rozdělíte do menších dávek, vytvoříte úkoly, přiřadíte je uživatelům a průběžně můžete sledovat stav zpracování.

Zobrazení dokumentů různým způsobem

Každý úkol má svá specifika a aby byl proveden co nejefektivněji, je potřeba uživatelům zobrazit právě ty informace, které v danou chvíli potřebují. IS dokáže data zobrazit mnoha způsoby a my Vám jej správně nastavíme.

Automatické zpracování

Mnoho úkolů lze provést automaticky. Podle Vašich požadavků dokážeme automaticky detekovat např. specifické strany, sekce dokumentů, odstavce, řádky nebo jednotlivé údaje v textu.

Omezení přístupu a zabezpečení

Uživatelům lze omezit přístup k dokumentům, aby viděli jen části nutné ke splnění úkolů. Komunikace s informačním systémem je šifrována a aktivitu uživatelů lze při práci s citlivými dokumenty monitorovat.

Narovnání dokumentů

Detekce anomálií

Anonymizace

Jak zakázka probíhá?

Aby byly výsledky kvalitní, s minimem chyb a přitom za příznivou cenu, musí se pro zpracování dokumentů vhodně navrhnout a sladit několik procesů.

Nabízíme zde rychlý vhled do toho, jak fungujeme.

1. Zahájení zakázky

Probereme nejvhodnější způsob zpracování dokumentů, dohodneme cenu, podepíšeme smlouvu a NDA. V případě potřeby navržené řešení vyzkoušíme na testovacím vzorku dokumentů.

Ze zkušeností už víme, na co se při návrhu řešení zaměřit, abychom specifikaci nemuseli měnit v průběhu následného zpracování.

2. Automatické zpracování

Předáme si dokumenty, které nejprve předzpracuje náš počítačový software. Poté jsou nad nimi spuštěny automatické procesy analýzy, anonymizace nebo klasifikace podle Vašich požadavků. K tomu využíváme algoritmů z oblasti počítačového vidění, umělé inteligence a příbuzných oblastí.

3. Ruční doklasifikace a kontrola

Výsledky automatického zpracování jsou následně vloženy do našeho interního informačního systému, který jsme vyvinuli speciálně pro hromadné zpracování dokumentů. V IS jsou dokumenty zpřístupněny týmu našich pracovníků, kteří za pomoci různých nástrojů provedou kontrolu výsledků automatického zpracování, případně ruční doklasifikaci v situacích, kdy automatický systém selhal.

4. Vytvoření výstupů

Na základě informací získaných automatickým a manuálním zpracováním jsou dokumenty zanonymizovány a vyexportovány do požadovaného formátu. Jsou k nim připojeny informace o provedených změnách nebo výsledku analýzy dle Vašeho přání. Zpracované dokumenty si bezpečně předáme předem zvoleným způsobem.

Kontakty

Pro více informací o službách na míru nás, prosím, kontaktujte.

Miroslav Raška
Jednatel

+420 736 107 193
raska@zacernime.cz

 

Tomáš Matera
Jednatel

+420 736 636 531
matera@zacernime.cz